KOSZTY DOSTAWY:
Odbiór osobisty w magazynie PCHB.PL – brak opłat
Dostawa paletowa towaru o wadze do 1000kg = 219,00 zł brutto (na terenie całego kraju)
Dostawa towaru dla zamówień powyżej 3.000,00 zł = brak opłat* (na terenie całego kraju)
Dostawa towaru do innych krajów i na inne kontynenty – wycena indywidualna: [email protected]
*bezpłatna dostawa jest usługą promocyjną, jednorazową. W przypadku kiedy Klient nie odbierze towarów, każda kolejna próba dostarczenia odbędzie się wg cennika.
OBOWIĄZKI KLIENTA I SPRZEDAWCY:
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar wolny od wad fizycznych i prawnych. Podczas odbioru przesyłki należy bezwzględnie sprawdzić jej stan. Jeżeli przesyłka posiada uszkodzenia należy spisać protokół uszkodzeń i w ciągu maksymalnie 24 godzin przesłać go wraz ze zdjęciami uszkodzeń na adres: [email protected]
- Towar może zostać odebrany przez Klienta w Sklepie stacjonarnym lub być dostarczony do wskazanego przez niego miejsca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do krajów Europy i innych kontynentów z wyjątkiem obszarów objętych konfliktem zbrojnym lub innymi okolicznościami w znacznym stopniu wpływającymi na bezpieczeństwo transportu.
- Sprzedawca realizuje dostawę za pośrednictwem dobranych we własnym zakresie dostawców (zwanych dalej przewoźnikami).
- Termin dostawy lub odbioru jest liczony w dniach roboczych. Regulaminy przewoźników dopuszczają jednodniowe opóźnienie nie podlegające reklamacji.
- Termin realizacji Zamówienia biegnie od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy, lub po przyjęciu przez niego wpłaty gotówkowej.
- Podstawą dostarczenia lub wydania Towaru jest zapłata 100% ceny sprzedaży.
- Towar jest dostarczany na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
- Niezwłocznie po wysłaniu Towaru do Klienta, PCHB Sp. z o.o. informuje Klienta o tym fakcie za pośrednictwem wiadomości sms lub email.
- Dostawa towaru umawiana jest na określony dzień bez wskazania godziny dostawy, ponieważ transport realizowany jest przez podmiot trzeci (przewoźnik). Palety dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00. Nie dostarczamy towaru w Soboty, Niedziele i Święta.
- Sprzedawca zaleca przewoźnikowi aby poinformował Klienta o planowanej godzinie dostawy z co najmniej jednogodzinnym wyprzedzeniem, jednak nie jest to obowiązek przewoźnika.
- Klient zobowiązuje się zapewnić twarde, jezdne podłoże dla wózka paletowego w celu wyładowania Towaru.
- Transport nie obejmuje wnoszenia do pomieszczeń i nie jest to obowiązek pracownika przewoźnika. Pracownik przewoźnika zdejmuje przesyłkę z pojazdu i w miarę możliwości technicznych umieszcza ją we wskazanym miejscu.
- Klient zobowiązuje się zapewnić rozładunek płytek w dużych formatach, przy czym za duży format przyjmuje się płytkę o powierzchni co najmniej 1,44 m2<.
- W przypadku odmowy przez Klienta samodzielnego rozładunku płyt w dużych formatach, pracownik przewoźnika wraca z towarem do magazynu, a Klient zobowiązuje się do pokrycia kosztów kolejnej dostawy.
- W przypadku gdy Towar jest dostarczany na budowę, na której nie ma w danej chwili osoby sprawdzającej zgodność oraz jakość towaru, dostawę uważa się za zrealizowaną prawidło oraz bez wad fizycznych.
- W przypadku nieobecności Klienta w miejscu i w chwili dostawy, pracownik przewoźnika pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotu zamówionego Towaru do Sklepu stacjonarnego, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie termin i koszt kolejnej Dostawy.
Uwagi dodatkowe:
- Prosimy o uważne podawanie danych do faktury - w związku z obowiązującymi przepisami prawa nie ma możliwości zmiany danych na wystawionej już fakturze z osoby fizycznej na osobę prawną i na odwrót.
- Prosimy o uważne i prawidłowe wpisywanie adresu dostawy - zmiana adresu dostawy po nadaniu przesyłki jest dodatkowo płatna wg cennika spedytora.
- Przesyłki są profesjonalnie przygotowane do transportu i mogą być poddawane surowym warunkom atmosferycznym bez uszkodzeń zawartości przesyłki (kartonowe opakowania poszczególnych kartonów nie są elementem komplementarnym i towary i mogą ulec delikatnemu zawilgoceniu co nie stanowi podstawy reklamacji oraz w żaden sposób nie wpływa na jakość produktu).
- Dostawy są realizowane samochodami ciężarowymi z windą o masie powyżej 9 ton co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca - prosimy mieć to na uwadze przy wyborze adresu dostawy!
- W przypadku braku możliwości dostawy powyższym samochodem, istnieje możliwość dostawy mniejszym autem (wycena indywidualna) w miarę dostępności usługi na danym terenie. Jeżeli dostawa wymaga użycia mniejszego auta, prosimy o zawarcie takiej informacji w uwagach do zamówienia.
-
Towar wysyłany jest tylko i wyłącznie na paletach.
Na wszelkie pytania chętnie odpowiemy:
e-mail: [email protected]
GSM1: +48 510 871 585
GSM2: +48 888 687 972